فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری سارق به عنف در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک شهروند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت۰

 

او  ادامه داد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد سارقین با استفاده از سلاح سرد و تهدید یک شهروند اقدام به سرقت و از محل متواری گردیده اند.

 

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شادگان،   سرانجام با تیزبینی و بررسی هوشمندانه پلیس هویت یکی از سارقان شناسایی و اقدامات فنی برای مشخص شدن مخفیگاهش آغاز شد.

سرهنگ موسوی افزود: با شجاعت و تلاش‌های شبانه پلیس و تشکیل تیم‌های عملیاتی و هماهنگی‌های قضایی متهم اصلی در کمتر از یک ساعت دستگیر و خودرویی که با آن اقدام به سرقت نموده بودند به پارکینگ منتقل شد.

او گفت: متهم با مشاهده ادله و مستنداتی که هوشمندانه توسط پلیس جمع آوری شده بود و تمامی پازل‌های این سرقت را کنار هم گذاشته بود چاره‌ای جز اقرار نداشت و اموال سرقتی کشف شده به مال باخته تحویل گردید.

فرمانده انتظامی شادگان افزود: پلیس این شهرستان هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.